1.949 Často kladené otázky – Finančná správa
Ing. Ivana Glazelová
Finančná správa zverejnila na svojej webovej stránke často kladené otázky.
Otázka č. 1: Akou formou môžeme nahlásiť nevydávanie pokladničných dokladov z pokladnice e-kasa klient?
Odpoveď: Občania, ako aj podnikatelia, ktorým nie je vydaný pokladničný doklad, resp. im bol vydaný neplatný doklad, alebo tieto osoby majú informáciu o konkrétnom podnikateľovi, že neeviduje tržbu v pokladnici e-kasa klient, aj keď mu táto povinnosť zo zákona č. 289/2008 Z. z. vyplýva, majú možnosť uvedenú skutočnosť nahlásiť do e-mailovej schránky: pokladnica@financnasprava.sk alebo aj písomne na adresu: Finančné riaditeľstvo SR, Lazovná 63, 974 01 Banská Bystrica. V podaní je potrebné uviesť identifikáciu podnikateľa (obchodné meno, adresa prevádzky), u ktorého požadujete prešetrenie okolností, zdôvodnenie, prečo žiadate o prešetrenie predmetného…